Anziehend's Hovawart

Alla inlägg under februari 2010

Av AnnKristin - 28 februari 2010 20:18

Nu var det ett tag sen jag bloggade, det är inte så mycket som hänt sen sist.

Mellansvenska har haft årsmöte, jag fick förtroendet att sitta ett år till som ordförande vilket jag finner glädjande förståss. Vi har även fått med Kricko igen i styrelsen och det tycker jag är tokbra en klippa och en fena på organisation .Vi har haft en hoffeträff till där jag tyvärr inte kunde vara med för min bil fungerade inte som den skulle . Jag har blivit SAAB ägare, nu går den som en klocka tack vare Eljas motor.

Planer för lägret pågår för fullt, MHn och MTn planeras och även en valpkull hoppas jag på till hösten. Jag har hittat en hane som jag tror kommer att passa Assi helt strålande. T'ävla ska jag göra och ställa ut nån gång.

Gerards Anatomikurs flyter på , två gånger till kommer vi att träffas. 21 mars har vi i Mellansvenska en inofficiell utställning i Rättviks körhall.

jag har mest åkt spark och tränat lite inomhus hemma denna vinter.

Här kommer lite kort från Vintern i morgon är det nio månader till nästa vinter vi får njuta av hoppas jag .

Tess och Sally hemma i trädgården

  

Tess och sally har bråttom   

  

Assi

  

Å Assi igen

  

Batman

  

Å Battis igen

  

Sally och Tess efter en åktur

  

Tess slappar

  

Bats pussar på Viggo

  

Assi pussar hon också

  

Å kollar läget

     

Vedskjulet som tyckte snön va åt pipsvängen för tung.....

    

Bus

  

Assi


Från och med nu är det ju vårbilder som gäller


Ha det bra så hoppas jag vi hörs oftare

Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Skapa flashcards