Anziehend's Hovawart

Alla inlägg under mars 2010

Av AnnKristin - 31 mars 2010 21:14

Så var första vårmånaden till ända, 1 april i morgon och då skulle min prinsessa blivit 11 år. Jag saknar fortfarande Akki och ibland undrar jag om det alltid kommer att vara så..........  


Sally min älskade Sally har fyllt fem år och Lilla Tess två år, det är overkligt nästan hur fort åren går.         


Vi har åkt mycket spark eftersom det har varit så mycket härlig snö.

  

Jag har hälsat på hos Maria och alla hennes tjejer, det blir alldeles för sällan.                 


Lena och jag har börjat träna på gym, det är tokkul och det bästa är att det känns som det även ger resultat. Vi tränar två gånger i veckan .


Vi i Mellansvenska har genomfört vår årliga inofficiella utställning som var välbesökt och genomfördes helt suveränt. Kricko som är den drivande och drar det tyngsta lasset ska givetvis ha en stor eloge. Givetvis så är alla inblandade värd eloge eftersom arrangemanget är så bra genomfört.


Valpplaner till hösten, jag har hittat en hane som passar nog Assi bra och det bästa av allt är att jag fått ja från både hans ägare och hans uppfödare..Jippi äntligen så hoppas vi på en kull bäbisar till hösten. Tack min vän Gunilla och hennes mamma för all hjälp och förståss Min vän Maria för bollplanket även Lotta har ju ett finger med ...

    

Planer för april , nu börjar allvaret igen tävlingsmöte på klubben, träna för Frida. medlemsmöte på klubben där vi kommer att få info om barmarksträning.

Mindre trevligt är att Arwen skadat sig illa men är på bättringsvägen och det känns skönt. Texas har haft svullna halsmandlar men även han är på bättringsvägen.


Battis måste få vara med på ett hörn , min härliga gosse


Lilla Tess som slappar


Kram på er alla och tack för ni tar er tid att läsa min blogg      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Skapa flashcards