Anziehend's Hovawart

Alla inlägg under mars 2011

Av AnnKristin - 14 mars 2011 19:16

Nog längtar och hoppas jag att det blir valpar här hemma snart och i väntan på det så får vi njuta av dessa två blonda gossar. Och det bästa av allt är att de inte fått något hem än så ni har världens tillfälle att höra av er till Maria och kanske få tillfälle att besöka kenneln.

    

Mamman till dessa underbara gossar är "Blazan" en supertrevlig tik som är givetvis släkt med min Assi . Assis mamma Akki var syster med Blazans morfar Abbe. Dessa linjer är jag väldigt familjär med och fått nöjet att följa sen -90 talets början.

Pappan till gossarna kommer från väl dokumenterade linjer.

Första helgen i april kommer jag, Gunilla och Liam att styra kosan mot dessa underbara grabbar och pussa på dem, jag lovar att det kommer att bli lite kort tagna då .


Jag har god lust nu att fortsätta att skriva men jag tänker inte göra det idag eftersom jag har lite att pyssla med. Ämnet skulle vara ... Hur många självutnämnda Cesar finns det egentligen ?

Jag råder alla att ta referenser. kolla vilka hundar instruktörerna tävlat med och i vilka klasser, kolla att instruktören har skyddslicens om han/hon tävlat IPO eller Svensk skydd.

Det finns suspekta individer inom hunderiet, allt är inte guld som glimmar.

Men idag blir det inte iallafall ...:)) Njut av de vackra blonda gossarna



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards