Anziehend's Hovawart

Alla inlägg under september 2020

Av AnnKristin - 19 september 2020 20:44

               

Av AnnKristin - 13 september 2020 19:26

Satt och läste lite "gamla" inlägg på bloggen och tänkte .... Jag håller nog stilen än.Det har hänt så mycket på dessa år jag inte ägnat mig åt att blogga. 

Fortfarande tänker jag hålla mig mest till hund och tankar runt detta. Min vardag med hund och inte vilken hund som helst utan Hovawart.

Det här är min blogg och jag kommer att ta upp det jag känner för, det händer ju saker i hundvärlden och ibland kanske man /jag trampar någon på tårna och ibland blir jag trampad på tårna så är det i att vara människa.

Jag kommer säkert att ta upp vikten av att göra MH och röntga våra hundar, jag kommer säkert att ta upp ändringarna i vårt MH som jag tycker var onödiga, skramlet var bra som det var bland annat. Ni som är intresserad av mina tankar läs gärna mina gamla inlägg och ställ frågor eftersom det är de jag utvecklas av. Det har gått över 4 år sedan sista inlägget jag gjorde och självklart har mycket hänt både positivt och mindre bra grejer som påverkat mig på alla möjliga och omöjliga vis. 

Våran hemsida är lögn i livet att få ordning på, word press är svårt. Jag försökte med en annan också som jag ska ta tag i nu när jag får lite semester men det blir väl att vara i skogen mest med hundarna . Jag ska ta ett omtag med W P få se vart jag hamnar. Vi har iallafall hamnat på F-Kullen när det gäller Hovawart och planer för G och H är solklara. Om nu allt går i lås ska jag ha en tävlingshund till jul kanske   Vi håller alla tummar .  Jag har många foton på facebook , stavas AnnKristin Norberg där . Ska bättra mig här , det är liksom friare att ha en egen blogg. 

         



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards