Anziehend's Hovawart

Alla inlägg under juli 2008

Av AnnKristin - 13 juli 2008 18:59

Vi har haft en supertrevlig helg med mysiga besökare. Igår var min dotter Emelie, hennes make Tommy & Amelia här. Amelia blir sååå glad när hon kommer "hem" även om jag vet att hon föredrar att vara den enda hunden och få all uppmärksamhet. Hundarna här hemma ylar och tycker att Emelie borde bo här, Batman är värst!! Han tycker att Emelie är hans polare. Tess brukar få vara hos Amelia som "dagbarn" :)

Jag tog kort på henne men de blev inge bra så jag lär nog göra om det nästa gång jag träffar henne.


Idag kom Alpha & Elin. Alpha blir också superglad att få se att sitt "barndomshem" inte förändrats.

Alla hundarna blev hysteriskt glada över att få träffa Elin. Sally for upp i famnen på henne och bara tyckte att - Här ska ja va:)

Vi fikade, sen drog vi iväg och la lite spår. Det gick superbra, Alpha är en rejäl spårhund.


Det är alltid härligt att träffa "ungarna" och se hur de trivs med sina ägare. Jag måste skriva att jag haft tur som en tok med så underbara, duktiga och urmysiga valpköpare.


Måste också berätta att Assi som sullat med apporterna på spåret har fått koll på detta och markeringarna är så bra.

Tess har fått spåra upp sin mat i tre dagar i rad så nu sitter det som en smäck snart har jag på känn.


Ni får ha det så bra så hörs vi av:)

Elin & Alpha i spårtagen:)







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards