Anziehend's Hovawart

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2008

Kan det vara en utmaning tro....?

Av AnnKristin - 3 oktober 2008 20:41

Att fixa den bästa MT banan i distriktet....Det är väl en shysst utmaningen för våran klubb *L*

Bra grejer och figgar som ser "jobbet" som en utmaning och har trevligt ihop. Kan det bli bättre ... Knappast*L*

Vi arbetar på detta att allt ska gå smidigt, korta transporter inom tiden.


Vi fixade figurraden idag, den blev så j-a bra om jag får skryta lite. Det regnade tyvärr så vi satt bara pinnarna. I morgon då testar vi "gubbarna"*L*


Idag har jag inte fotat ett dugg. glömde kameran hemma, jag vet.... dödssynd.

Längtar fortfarande till jag får ta fartkort  ... Ska bli superkul att låta någon försöka fånga mig , Batman och Sally på skidor*asg* Oj va fel det blev menar att jag åker skidor efter Batman och Sally.

*S* Jag har alltid önskat att få se vad många skrattar åt. De som skrattar kan ju absolut inte ha lika kul som jag som är med.

När det blir snö nu ska jag försöka få upp min polare Maria på skidor efter de snabbaste hundar hon har. DÅ kanske jag förstår vad andra skrattar åt.

Det ska bli världskul..... jag lovar.

Hon kanske blir fast i den galna tolkvärlden så hon skaffar rullskidor och drar runt i Huddinge vilt farande med X-antal hoffar före...*S*


Nä nu tar jag kväller....hörs 






 
 
Ingen bild

Anette

4 oktober 2008 16:58

Hej
Jadu,det skulle ju vara en för härlig syn att få se Maria på skidor.Jag skickar gärna upp Abbe ifall hon vill ha lite extra draghjälp,för han är ingen hovawart utan en dragawart.
Kul att följa din blogg,har ju fått lite inspiration till att spåra med Dixie,för det lät ju så gott med morgonkaffe i skogen.
Ha en fortsatt härlig höst.

 
Carin

Carin

4 oktober 2008 17:14

Vad har du för kamera nu?

http://tassamigos.se

 
Ingen bild

AnnKristin

4 oktober 2008 18:51

Jag använder en Canon IXUS 70 , den är superbra att ha med sig och det blir tvärbra kort men det är det där i rörelse...
Tack .. kul att jag kan inspirera någon att fika i skogen. Mysigt med frukost ute, konstigt att det smakar bättre då.
Ha det så bra... huuuu i morgon är det MT fy jag går och tar ett bad.... laddar*L*
Kram på er

 
Maria

Maria

6 oktober 2008 05:36

Såg det inte förrän nu!
Har bara en kommentar till detta tok. Åhhh det kan du ju tro!!
Maria

http://www.chefkas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnKristin - 19 november 2023 20:35

Nej denna höst 2023 kommer jag alltid att minnas med massa sorg , min älskade Dezz har fått gått före oss som kommer efter .  Jag skriver väldigt kort denna gång eftersom det är och har varit för mycket nu. Dezz blev sjuk och även om jag alltid haf...

Av AnnKristin - 18 september 2023 20:59

Jo jag satt och tänkte på att i mitten på oktober lär det nog lugna ner sig på arrangemangsfronten. På klubben har vi två MH att se fram emot, det ska bli roligt. Det har varit full rulle med hunderi sen förrra blogginlägget. Det har varit hundträn...

Av AnnKristin - 15 juli 2023 20:34

Det var ett tag sen jag tyckte och tänkte något på min blogg, tänkt har jag gjort och stött och blött mina funderingar med annat kul hundfolk. Det kommer att bli många foton nu eftersom det var länge sen jag skrev något. Som jag uttryckt förut så ä...

Av AnnKristin - 17 februari 2023 16:39

Det ramlar på nu, resultaten av Aslans valpar på Elliegårdens kennel. Två kvar att röntga, alla fria utom ett C än så länge vilket är tråkigt men sånt händer och behöver inte betyda något framledes. Alla fria fram . Anziehend's G är endast Gin rönt...

Av AnnKristin - 31 januari 2023 22:34

Det är alltid något visst med att gå in i februari, sista vintermånaden och ljuset kommer tillbaka. Lite vemodigt är det också att 31 januari 2023 aldrig mer kommer tillbaka lika som alla dagar som går.  Det finns lite mycket på min att göra lista ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards