Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av AnnKristin - 4 januari 2009 21:13

Lär väl älven bli bottenfrusen*S* . Min önskan är iallafall att jag snart ska kunna dra iväg på skidor i full sol på älven, då får man stå ut med lite kyla.


Träna hundarna behöver man inte vara ute och frysa häcken av sig för, det pysslar man med i vardagsrummet eller köket sådana dagar.

Jag har ju tur i det att mina hundar är som hundar är mest*S* visst de är lata. Jobbar för mat och det blir ju träning i vardagsrummet då.


Själv har jag köpt mig en skvallerblaska som jag ska njuta av framför kamin, jag hoppas också att jag har semester i morgon natt.

Doggsen tyckte att det var kallt om tassarna idag även om den gamle damen rullade runt och grejade i snön, den bruden är sannslös.


Nu blir det att kolla runt på sidorna sen är det skvallerblaskdax ha det gott. ska fota lite i morgon

Kram från ett rejält vinterland

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards