Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av AnnKristin - 11 juni 2009 20:33

Idag har jag rännt hela dagen känns det som...... RMet närmar sig med stormsteg.... Slutade jobba halv tio idag... Åkte till Björka och hämtade Assi & Tess, far tog med sig dem så jag slapp åka ända hem.

Mötte upp Kerstin i Tällberg och hon var gullig och guidade mig till Kricko.

Hämtade ringsekreterarlådor och grejer till RMet..

Träffade även "Den Vilda" som var söt som en karamell.. Det är alltid trevligt att träffa valpisar..

 Efter fika så bar det iväg till Ludvika, Vinna och Sandra för att skicka med dem pokalerna som ska delas ut i lydnaden imorgon kväll...Hade en supertrevlig träningsstund där.

 Ok och nu till det pinsamma... Stressad som jag var så när jag tankade i Borlänge så var bilen "död" när jag skulle åka, givetvis så frågade jag grannbilen om han hade startkablar. Trodde det var batteriet..Ringde Micke och berättade . Har du spaken på P eller N ......?

Nix den stod på D...Vilken tur att inte grannbilen vevade fram ett par startkablar..

Givetvis så startade bilen och färden till Ludvika kunde fortsätta .

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards