Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av AnnKristin - 8 oktober 2011 14:52

Fina barn som blivit mostrar och morbröder igen. Boss vår älskade Ainbusk är redan pappa och även vackra Aya blev mamma till en kanonstor kull i Norge. Nu har även Assi blivit mamma . Kramar vill jag skicka till alla "mina" A-barn och deras ägare som tagit så väl hand om barna.

Tack alla för jag får dela era upplevelser med hundarna , det är stort för mig.


Jag är nog bra trist i mina uppdateringar just nu eftersom det mesta som händer i mitt och valparnas liv är mat, sömn . Jag som får njuta av dem varje dag ser ju hur fort allt går egentligen . När de vaknar letar de runt efter Assi om de somnat en bit bort och de hittar alltid. När de hittat matbaren, ätit  och fått lite omvårdnad drar de iväg och somnar på nåt bra ställe. Det är bara så fantastiskt.

Lite kort från dagen.

Min vackra vy från sängen

  Hmm så här mysigt har vi det   Prinsessor väljer kudde   

Härligt och tokmysigt att jag får låna just din tid , just nu . Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards