Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 6 november 2011

Av AnnKristin - 6 november 2011 18:35

Valpisarna har haft lite besök i helgen , de har myst riktiga tag och njutit som bara valpar kan .

Jag skulle försöka fota dem lite stående men det gick inge vidare , de är nog för unga än. Tänk att man kan tycka så mycket om dem, det är makalöst. De växer fint , inte för mycket och inte för sakta . Det är det där svenska ordet lagom som är så passande i många situationer och som är så svårt att beskriva många gånger . Jag har iallafall fotat lite.

Nu är det trångt runt telningarnas tålmodiga hundmamma

 

Det är så tokhärligt  att sitta & titta på Blaise Modesty Blaise & Bob Marley när de myser tills de somnar ..


       

Blaise har så fint valphuvud så man blir salig när man ser på henne  

 

Lite bus förståss

       

Det är aldrig ens fel när två träter :)

 

De uppskattar "nya" leksaker och är kanonnyfikna  allt ska undersökas

 

Försökte mig på konststycket att försöka få till en gruppbild , det gick inge vidare men jag försökte iallafall och det är gott nog ...

   

Det går bättre när kameran får fokusera på en vacker valp

   

Tack för visat intresse & Kram på er allihopans

Imorgon får ni hålla tummarna för mig & Elda vi ska till Falun och kolla tån igen.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards