Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av AnnKristin - 14 augusti 2011 18:58

När jag slutade jobbet halv nio i morse så kom Micke ner med Dezz och Sally till Djurås,  Sally fick följa med hem igen eftersom det är nyttigt att vara på egen tass ibland för valpisar tror jag.

Dezz tycker inget är märkvärdigt och varför skulle hon tycka det , hon som flygit helt själv från Slovakien med ett långt uppehåll i Prag.

Dezz är en klok Hoffe som de flesta av den sorten är så jag skulle bli mäkta förvånad över annat .

Vi var en liten skara som slöt upp på Nedansiljans Brukshundklubb men vi fick mycket "gjort".

Dezz lekte mest, det är en valps huvudsakliga syssla och det är ingen nackdel om den sysslan fortsätter hela livet.

Fick lite foton på dezz och lektanterna... :)

          Lektanterna Anita & Kricko turades sedan om att kommendera varandra och jag fotade. Krickos Lars fick agera domare.

Lite bilder från detta, jag knäppte nästan 400 kort men det blev inte många kvar när jag sorterat dem, det fattas lite här och där men en tredjedel tror jag blev kvar iallafall.....

          

Lyckades få Lilla Dezz med på fler förståss , hon är ett kärt motiv, ett av de vackrastebästagoasteunderbaraste jag vet faktiskt .

        

Även om vi var få så hade vi en tokmysig dag i Rättvik.

Nästa träff blir den 15 oktober , någonstans i Mellansvenska området

Tack goa ni för att ni tog er tid med ett besök på bloggen






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards