Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 5 september 2015

Av AnnKristin - 5 september 2015 20:26

Många turer runt denna sticka men äntligen så fick jag den i min hand. Det är Goa Carina Torstensson som är fotografen av de flesta bilderna.

Jag hade semester idag, ibland behöver man en dag ledigt och ledig har jag varit. Jag har träffat goa vänner och det är en riktig energiboost.  Det är så viktigt att trivas, att trivas är en skön känsla och det gör jag när jag har folk omkring mig som jag tycker om. Väldigt lätt egentligen.

Jag har också pratat med folk som betyder mycket i telefon, hux flux kom jag att tänka på en grej som inte slagit mig förut. Att ha en dialog i levande livet i mötet betyder ju 90 % kroppsspråk och 10 % vad vi säger ungefär så är det. Givetvis så funderar jag över ... Hur fungerar det i telefon då jag tolkar de 10 % och missar massor. % är ungefärligt.

Nu till de fina fotona

                                                                                       

Nu blir det natti natti , imörrn är det jobb som gäller och inga nöjesresor

kram till alla och mest till de som lämnar ett avtryck här .

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards