Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 19 november 2023

Av AnnKristin - 19 november 2023 20:35

Nej denna höst 2023 kommer jag alltid att minnas med massa sorg , min älskade Dezz har fått gått före oss som kommer efter . 

Jag skriver väldigt kort denna gång eftersom det är och har varit för mycket nu. Dezz blev sjuk och även om jag alltid haft svårt att släppa taget så finns det alltid en gräns där vi som är kvar måste ta ett beslut hur ont det än gör.

Det är svårt att skiljas från de bästa , de mest lojala och älskvärda som jag delar livet med. 

Jag har även fått kastrera Cemla när hon hade en begynnande livmoderinflammation, det är första Hovawarten jag upplevt detta med. 

Som det inte räckte så blev hon förstoppad, vilket också var en ny erfarenhet som jag inte varit med om förut .

Jag har helt enkelt inte hunnit sörja när allt går slag i slag , bävar för den dagen när livet kommer ikapp .

Det finns glädjeämnen också Sofia och Ferlina går mot klarhet till klarhet i sina prestationer på tävlingarna , så stolt över detta ekipage och stolt och glad över alla Anziehend's som berikar sina familjers liv .

Jag la in lite bilder bara helt random .

                               

Önskar er en fin vecka 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards