Anziehend's Hovawart

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

*S* "Bloggtorka" (?)

Av AnnKristin - 10 augusti 2008 20:41

Kan man ha det(?) Inte vet jag men det känns så.

Konstigt när jag började så  blogga hade jag massor att skriva om eftersom jag är en "tyckande" person. Här är jag inte ens anonym som man kan vara på alla dessa forum som många känns totalt bara blaha och allt urartar och blir till personangrepp om man inte stryker alla medhårs. Väder och vind kan jag både se och höra på tv och radio men bäst är det om jag även kan hålla mig till det i bloggen....*S* ...... Alltså idag tänker och tycker jag för mycket så då ger jag helt enkelt blanka f....... i att skriva något eftersom det dessutom regnat och jag har sovit middag på soffan när jag kom från älghundarna i Rättvik så vilsamt.

I morgon är jag ledig och tänker dra till skogs direkt jag slår upp mina melerade. Är det någon som känner sig hågad att hänga med så finns jag efter vägen som man far in på i Wåhlstedts kurva, kan den heta Hacktjärnsvägen tro. Jag och mina hundar ämnar inta vår frukost där*L*  Spår och lite uppletande bland annat står på agendan.

Ta hand om er därute*L*

 
 
Carro

Carro

11 augusti 2008 12:51

Hej!
Nu är ögat bra igen :) I fredags kunde jag öppna ögat lite men var mer svullet runt om och rött så det såg ut som jag fått en rejäl smocka!!! Inget kul alls, får nog börja vara rädd för getingar nu... och springa, skrika och vifta som så många andra gör när dem ser en och som jag gör när jag ser en spindel *ler*

Ha de toppen!
Kram Carro

http://www.lundgrens.info/carro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnKristin - 19 november 2023 20:35

Nej denna höst 2023 kommer jag alltid att minnas med massa sorg , min älskade Dezz har fått gått före oss som kommer efter .  Jag skriver väldigt kort denna gång eftersom det är och har varit för mycket nu. Dezz blev sjuk och även om jag alltid haf...

Av AnnKristin - 18 september 2023 20:59

Jo jag satt och tänkte på att i mitten på oktober lär det nog lugna ner sig på arrangemangsfronten. På klubben har vi två MH att se fram emot, det ska bli roligt. Det har varit full rulle med hunderi sen förrra blogginlägget. Det har varit hundträn...

Av AnnKristin - 15 juli 2023 20:34

Det var ett tag sen jag tyckte och tänkte något på min blogg, tänkt har jag gjort och stött och blött mina funderingar med annat kul hundfolk. Det kommer att bli många foton nu eftersom det var länge sen jag skrev något. Som jag uttryckt förut så ä...

Av AnnKristin - 17 februari 2023 16:39

Det ramlar på nu, resultaten av Aslans valpar på Elliegårdens kennel. Två kvar att röntga, alla fria utom ett C än så länge vilket är tråkigt men sånt händer och behöver inte betyda något framledes. Alla fria fram . Anziehend's G är endast Gin rönt...

Av AnnKristin - 31 januari 2023 22:34

Det är alltid något visst med att gå in i februari, sista vintermånaden och ljuset kommer tillbaka. Lite vemodigt är det också att 31 januari 2023 aldrig mer kommer tillbaka lika som alla dagar som går.  Det finns lite mycket på min att göra lista ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards