Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 5 november 2008

Av AnnKristin - 5 november 2008 21:24

Det är skönt för kropp och själ att krypa ner i ett bad fyllt av skum . Tända lite ljus och bara ha det bra.


Nu är det jobb några dagar som gäller igen. Måste jobba igen min ledighet eftersom jag bytte några dagar, sånt som händer.


Tess är tvärtrött idag hon har varit på "dagis" igen efter att ha fått varit hemma ett bra tag . Nu blir det "dagis" några dagar för henne. Hon far även till Ammis då och busar med henne. Oj va kul dom har polarna.

 Hon har också varit med  Mor Diddi, Spexa och Blazan några dagar och haft störtkul.

Det är alltid trevligt när Maria kommer upp och hälsar på synd att vi bor så långt ifrån bara . Vi har desto trevligare när vi träffas.

Vi får hoppas på lite mer snö nu så nästa gång vi träffs så blir det kanske "julkort" på skidor...*S*


Till helgen är det en stor SSRK utställning i Grängesberg så är nån nyfiken på Spaniel eller Retriver så är det ett tillfälle att se massor av dessa jyckar. Jag kommer att vara där och jobba som ringsekreterare. Utställningen är på söndag.


Jag borde kanske visa Assi lite mer men är lite lat ibland. Funderar ett tag till, det blir då inte Stora Stockholm. Dit tänkte jag åka och kolla in Hoffarna sen shoppa lite. Jag har inte ens bestämt det . Vi får väl se.

Nix nu känner jag att John Blund påkallar lite uppmärksamhet så det är bäst knyta sig så man hoppar ur sängen i morgon. Det kan bli sent i morgon. Vi har nämligen styrelsemöte på klubben och det kan dra ut på tiden ibland..

Ha det gott och sov sött

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards