Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 8 november 2008

Av AnnKristin - 8 november 2008 21:10

Tänkte att jag skulle sova riktigt länge eftersom detta är en av de få dagar som det har varit möjligt.

Vaknade först av Tess satt tassen mitt på näsan och tyckte att jag skulle kliva upp.... masade mig ur sängen och släppte ut henne.. snabbt in igen skyndade mig till sängen innan den blivit helt nedkyld.

Somnade om som en stock....

Då tyckte Akki att hon borde få frukost så hon började trava fram och tillbaka för att slutligen landa i sängen och krävde att bli kliad. Vad fanns för alternativ... knalla upp och göra morgon.

I morgon blir det att vara pigg betydligt tidigare ska vara på plats i Grängesberg i ottan.

Såg att det även var auktion på parken där, jag var ofta på auktion förr. Nu håller jag mig borta från sådana tillställningar, jag har liksom nog. Behöver jag något så är det någon ny leksak till hundarna, koppel eller halsband.

Behöver jag något själv så rör det sig om kläder och enligt Feng Shi så ska man absolut inte gå i någon annans skor inte ens gamla egna, jag vet inte vad det kan orsaka men det är bäst att låta bli.

Jag lägger aldrig nycklar på bordet så varför skulle jag knalla runt i någon annans skor och kanske dåliga energier, där kom min skrockfullhet fram*L*

Var till skogs och fångade lilla Tess på bild, har hon inte fått massor av päls så säg......

Ha en tokmysig lördagkväll, glöm inte att gå hem innan ni går och lägger er...*L*

Glömde berätta att jag varit till min webbis idag och uppdaterat sidan lite*L* Tänkte för er som går in på bloggen på tvärt.

http://www.anziehends.se är adressen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards