Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 1 december 2008

Av AnnKristin - 1 december 2008 20:06

Jag var som vanligt in på SKKs hunddata och kollade ifall Arwen & Heros resultat har blivit registrerat men icke.... Ja,ja den som väntar på något gott...


Passade på att gå in på Mellansvenskas på Hoffeklubben, jag har skickat resultat för länge sen, den var uppdaterad 24 september....Det är länge

 sen.


Skickade även in till Hoffeklubbens sida igår men det säger jag inget om för den grabben är verkligen på hugget med uppdateringar.


Kopierat annonsen till min blogg så ni som är intresserade kan anmäla ert intresse.


INFO ANGÅENDE DET PLANERADE ANATOMISEMINARIET MED GERARD O'SHEA

På grund av för lite anmälningar till seminariet så "avblåser" vi detta för Hoffeklubben denna gång.

Jag kan däremot erbjuda att ställa er på våran klubb i kö eftersom vi på Gagnef- Floda BK kommer att köraseminariet i mars.  Våra klubbmedlemmar har företräde men i mån av plats så kommer vi att erbjuda andra plats.

Info hittar ni på www.gfbk.se Är det något ni undrar över så kontakta mig

AnnKristin Norberg 0241-234 61, 0706-734654

anna-kristina@anziehends.se


Jag önskar att de som visat intresse kan få möjlighet att hänga på .


Undrar hur det går med de två Hoffekillar som finns på blocket om de fått något eget hem, det är iallafall min önskan.


Ha det gott så hörs vi, jag ska öva på tålamod

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards