Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 2 december 2008

Av AnnKristin - 2 december 2008 18:46

Det snöar och jag jobbar bara i morgon sen är jag LEDIG!!!! Från i morgon eftermiddag till måndag eftermiddag... Kan det bli bättre *L*

Jösses vad jag ska motionera skidorna, nu är längtan efter en hundsläde än värre...

Jag borde skaffa mig en miljonär kanske(?) Egentligen så tror jag ju om det är meningen så fixar det sig på ett eller annat vis.

Det är nog meningen att jag ska åka skidor ett tag till annars har det stått en hundsläde redo här ute.

Nu får jag hålla tummarna att snön ligger kvar och att kylan kommer så älven fryser, det är ok att åka på banvallen också men lite bökigare att ta sig dit med skidorna.


Skrivit till de som anmält intresse till anatomin med Gerard iallafall, trist när det inte kunde gå av stapeln i Hoffeklubbens regi. Ribban lades kanske för högt, det kanske skulle varit mer basic. Vad vet jag . Tråkigt var det iallafall. Jag trodde faktiskt att det skulle bli anstormning, knäpp och blåögd jag är.

Nu tror jag det blir ryggläge framför TVn en stund med doggsen

Hörs av



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards