Anziehend's Hovawart

Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Nu är det 22 tisdagar kvar till sista maj

Av AnnKristin - 20 januari 2009 23:09

Vi startade cirkeln idag, vi blev 6 ekipage idag men de flesta som inte var där visste vi om.

Jag och Assi höll oss på parkeringen eftersom hon löper. Det har snöat idag så det gick inte så lysande med vare sig linförighet eller fritt följ.

Det är så med Assi att hon gillar inte när hennes belöningsgrejer blir full i snö. Nästa vecka är det säkert plogat så då går det super.

Budföringen kommer att bli bra när hon fått sprungit några gånger. Vi har inte tränat på detta i mörker så hon var inte helt med på noterna men efter ett tag så .......

Jag känner på mig att detta fixar vi, hur svårt kan det va(?)*S*


Jag tror att med detta härliga gäng kommer vår cirkel att bli superkul och vi kommer att få massor av goa skrattillfällen....


När jag kom hem så blev jag uppdaterad på valpisar som ni får ta del av. Visst har de blivit stora?


Hörs, ha det gott

 
 
camilla

camilla

21 januari 2009 07:32

Gud så söta ulltussar!!!!

Det var inte min dag i månaden att träna på igår,värsta värken och humöret :(.
Nästa tisdag jobbar jag men gången därpå kommer jag.
Ha det!!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Elin & Alpha

Elin & Alpha

21 januari 2009 09:18

Jag är helt övertygad om att du och Assi kommer fixa det här! =)
Men ååå vad söta!!!

Kramar!

http://www.anziehendsalpha.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnKristin - 19 november 2023 20:35

Nej denna höst 2023 kommer jag alltid att minnas med massa sorg , min älskade Dezz har fått gått före oss som kommer efter .  Jag skriver väldigt kort denna gång eftersom det är och har varit för mycket nu. Dezz blev sjuk och även om jag alltid haf...

Av AnnKristin - 18 september 2023 20:59

Jo jag satt och tänkte på att i mitten på oktober lär det nog lugna ner sig på arrangemangsfronten. På klubben har vi två MH att se fram emot, det ska bli roligt. Det har varit full rulle med hunderi sen förrra blogginlägget. Det har varit hundträn...

Av AnnKristin - 15 juli 2023 20:34

Det var ett tag sen jag tyckte och tänkte något på min blogg, tänkt har jag gjort och stött och blött mina funderingar med annat kul hundfolk. Det kommer att bli många foton nu eftersom det var länge sen jag skrev något. Som jag uttryckt förut så ä...

Av AnnKristin - 17 februari 2023 16:39

Det ramlar på nu, resultaten av Aslans valpar på Elliegårdens kennel. Två kvar att röntga, alla fria utom ett C än så länge vilket är tråkigt men sånt händer och behöver inte betyda något framledes. Alla fria fram . Anziehend's G är endast Gin rönt...

Av AnnKristin - 31 januari 2023 22:34

Det är alltid något visst med att gå in i februari, sista vintermånaden och ljuset kommer tillbaka. Lite vemodigt är det också att 31 januari 2023 aldrig mer kommer tillbaka lika som alla dagar som går.  Det finns lite mycket på min att göra lista ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards