Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 10 november 2009

Av AnnKristin - 10 november 2009 22:47

Tränat lite lydnad idag, tycker att det sitter hyfsat på Assi. Tess har jag slarvat med . Jag måste börja på ruta ett och focusera .Jag kan säga att hon har fått stå i träda ett tag på både gott och ont.

Jag har planerat att para Assi på nästa löp, då bör jag ha en hund att tävla med i vår och som jag ser det så finns det bara Lilla Tess. Dags att plocka av henne babyluddet och köra igång på allvar.

Jag har kommit på mig själv att Assi var Lilla Assi tills Lilla Tess kom in i huset och då blev det minsann fart, det får inte vara så illa att jag måste ha en bäbishund för att Lilla Tess ska bli "stor" nog att tränas på riktigt.

Kvällen har ägnats åt tävlingsmöte på klubben och där frossade vi på kladdkaka, hur sjutton ska man kunna tacka nej till sånt ........


Nu blir det att krypa ner, önskar er alla en gonatt

  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards