Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 11 november 2009

Av AnnKristin - 11 november 2009 22:46

ett visst mått av nyfikenhet. I ärlighetens namn ett stort mått av nyfikenhet. Det är inte så jag är negativt nyfiken utan jag känner glädje att en hel del är intresserade av vad jag präntar ner här. Det är inte bara glädje utan jag kan ibland känna mig både hedrad och glad.

Nu till min nyfikenhet, vad är jag nyfiken på ....... givetvis vilka ni är som sitter bakom era dataskärmar och läser mitt tänk.... 

Just nu är jag glad att jag betalat för mycket i bilskatt så jag fick tillbaka en tusenlapp och gissa vad jag ska göra med den.........................(?)

Jag ska köpa en trehjuling ..........Jippi vilka vältränade hoffar jag kommer att få.. och jag kommer att få fara fram i ett huj....såååååååååååå häftigt... läckert och kul.....

Carina på klubben har också införskaffat en så nu kan vi köra kapp....


Ha det tokbra......Vi hörs


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards