Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av AnnKristin - 8 mars 2009 20:47

bästa Hoffevalpen idag i Rättvik. En bra bit över tvåhundra anmälda hundar till körhallen och det var inte trångt någonstans, utom köerna till toa*S*


Körhallen är ett bra ställe för stora hundarrangemang. Dagens utställning flöt på bra och det tack vare alla härligt underbart trevliga människor som jobbade för att det skulle bli ett superarrangemang, det lyckades.


 Jag var nyfiken på Äventyrs avkommor men hann bara se de en snabbis, jag jobbade i en annan ring tillsammans med AlphaElin som skrev för första gången på utställning men det märktes inte utan det verkade som hon inte gjort annat.

Tog ett kort på dagens BIR valp men Bodil lovade att skicka mig kort eftersom hon tog många, många fler. så nu väntar jag med spänning. Bra benstommar tror jag var övergripande iallafall.


Jag har även hunnit förhöra mig hur det går för Puma och det går bara bra...


Nu blir det soffan



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards