Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av AnnKristin - 19 mars 2009 22:50

Tiden bara rinner iväg känns det som. Var ut i morse och gick med hundarna som vanligt och nu är det verkligen vår, skaren höll doggsen(!)

 Det var en underbar morgon, solen värmer verkligen.

Tur kan man säga att det är eftersom om en månad har vi korning och då vill det sig att vi inte ska hacka ner allting.

En vecka efter det är det dags för MH och ett MH till efter det. Sen är det dags för Frida och "hårdträning" .

På söndag blir det att vara på klubben och fixa, feja och dona.

Vi hade medlemsmöte ikväll, mötet gästades av en superkunnig rovdjursexpert. Det var verkligen givande jag är ännu mer säker nu att vargen tillhör vår skog och jag kan känna "ingen rädder för vargen här".

 Tessan var med förståss. Tess fick även hon träffa Prima ikväll, Prima hon var busig hon , jag fick inga bra kort även om jag la ner min själ.... Men Melker och Tess fick jag iallafall med då de låg mest under föredraget och vilade.

Hörs imorrn

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards