Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av AnnKristin - 14 mars 2012 21:06

Det har sina randiga skäl, vilket ordspråk eller vad det nu är . Kanske man bara hört det av någon och sen har nån mer sagt det och sen fortsätter det ... Men en dag glömmer man bara det , randiga skäl(?)

Hursom ordspråk eller inte så har jag haft lite pyssel för mig . Lördagen hade jag turen att få  besök av ett par supertrevliga damer , varav en valde att bli Blixt numera Muffins matte. Vilka underbara människor jag lär mig känna , jag blir glad över dessa möten .

Söndagen var det Rättviks Körhall och Mellansvenska Hovawartklubbens inofficiella utställning som gällde. 220 hundar anmälda fördelade på tre ringar . Allt gick strålande bra . Det bästa var att jag fick träffa Zero med matte och husse, han har blivit så stor och fin . Det är så härligt att träffa ungarna och se vilka kanonmysiga ägare alla fått, sånt värmer .

I måndags for jag och Muffins till Västerås där vi mötte hans goa nya matte, enligt rapporterna så går allt toppenbra, det känns galet bra .

Nästa man som flyttar från barndomshemmet är Bond numera Zickan och även han får givetvis ett kanonhem. Jag har ingen brådska med att låta valparna flytta , det viktiga är att ungarna får det bra och blir älskade.

Lite fotografering har jag hunnit med iallafall .

Från Rättvik och söndagen

   

Bästa veteran

 

BIS valp , Pillan & Ewa höll tungan rätt i mun

 

Annonsen som skulle varit med i programmet men som missades. Nu finns det ev.. en kille som är aktuell .

    

Domare och våra hoffefolk

 

Shit nu missade jag BIS fotot.... det får bli någon annan dag....

Fotade grabbarna bus igår förmiddag,

                           

Muffins i lekartagen med matte i lördags

 

Nu blir det att mysa med voffisarna , ha det gott mina vänner o kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards