Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 10 april 2022

Av AnnKristin - 10 april 2022 21:06

Sitter ofta, kollar resultat och kommande aktiviteter. Jag önskar att jag sett fel eller att de klubbar i Distriktet som arrangerar MH/MT inte har lagt in än. Annars blir det klurigt i vårt Distrikt. Mora ordnar ett uppfödar MH +ett MT. Vi i Gagnef-Floda arrangerar 6 MH och 4 MT i år. Jag tänker på alla utbildade figuranter som måste ut 1 ggr/ år, egentligen är det för lite eftersom det är en grannlaga uppgift figurantarbetet. 

Jag borde komplettera mitt liv med en bärbar dator, tänker så bra när jag sitter framför kakelugnen .

 

Jag lär uppdatera allt som valpköpare får med sig,inte för det är dåligt det som finns utan min skrivklåda har gjort sig påmind 🙈 Kommer att ta en god stund innan det blir Anziehend's valpar i huset men valp/valpar blir det 😎🙊

Goda nyheter igen, Anziehend's  Flora "Zenya" har gjort sin första utbildningsdag för Försvarsmakten. Vilken hon fixade galant ❤

 

Har även fått rapporter från Carina och Anziehend's Chic som tillbringat 4 dygn i det gröna. Ett hiskeligt oväder men de fixade det och "stämplade ut" även denna gång med beröm godkänd. 

   

Det var många, många år sedan jag och min Mischa hade kontrakt. Man får lära sig mycket och roligt var det. Nu får de göra så otroligt mycket och de utnyttjar verkligen hundarnas kapacitet. 

 

I morse genom fönstret så jag en Aslan som myste i snön ❤Vi försökte komma till skogs idag men oplogat nästan överallt. Nu är det ljust på kvällarna så vi hinner mycket .

Natti  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards