Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 3 september 2008

Av AnnKristin - 3 september 2008 19:53

blåsigt i helgen. Jag tycker att på senare år har det börjat blåsa så fruktansvärt usch och fy...

*L* Tänker på Kenyanerna va förvånade de skulle blivit idag när det haglade där . Wow va kallt att knalla runt barfota.

Det finns lite att se fram emot även om det bär iväg mot den kalla vintern. Vi har ju den mysiga hösten innan. Jag tycker att det är lättare nu när jag delat upp året i fyra och tänker därefter. September, oktober och november tre härliga sköna månader innan vintern. December första vintermånaden hinner man inte med då är det advent, lucia, jul och nyår.

Januari är inte kul kallt, mörkt och så tråkig. Efter denna månad då blir det ju drag... livet blir ljusare och dagarna längre...

Ser fram emot uppfödarmötet nästa helg. Prata Hoffe ett par dagar, det är vad många behöver*L*

Men innan dess är det läger, jag kommer att hålla er uppdaterade kära läsare .

Kolla min underbara Akki som vilar "middag"

Ha det gott

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards