Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 22 september 2008

Av AnnKristin - 22 september 2008 22:26

får jag åka med bilen iallafall..... Var in på besiktning idag. Inga anmärkningar men fick dra ut buren eftersom de inte såg att baksätesbältena fungerade när den var i. *L* Tänkte inte på att det skulle sitta en okänd person i bilen .... Wow va hundarna skällde, jag klev ju ur och gick ut. Sedan fick de ju pyssla runt bäst de ville med bilen.

Fick tag i sista beskrivaren för i år också idag.... jajamen nu är allt fixat.

En till A-figurant har också sagt ja.  Kan det bli bättre *L*

År 2009 mentalbeskrivning och MT är på god väg att bli klart även det.

Snart kan jag bara luta mig tillbaka och träna hund utav bara f-n så också det blir "klart" *S*

I morgon är jag ledig och hoppas på skapligt väder så jag kan dra till skogs tidigt. Ta Lågkolhydratmackor som Maria fixat i Huddinge med mig och kaffetermosen, finns det något bättre (?) Inte i min lilla värld iallafall.

Funderar på om skinka är lika ok som plättar... Återstår att se .

Vi lär också börja kolla var vi ska flytta figurraden för att det ska bli så smidigt som möjligt...Har lite pyssla med i morgon också....

Har någon koll på vad en Hustomte med familj kostar? Hinner ju inte...

Godnatt och sov sött . Hörs i morgon

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards