Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 19 september 2008

Av AnnKristin - 19 september 2008 10:57

Hoppas alla får en tokmysig helg, själv har jag min jobbhelg..Givetvis är jag ledig så jag kan kolla KM i bruks på lördag men jobbar när lydnaden är på söndag....Jajamen nästa år är vi med*L* 

Påbörjat planeringen för MH , MT, läger och det som kommer att hända  2009 .

Tänkte att det borde vara klart i slutet på detta år.

Jag har uppmärksammat att det är många som besöker bloggen, tycker att det är supermysigt. Jag hoppas att ni trivs...Ni ska veta att jag uppskattar er, ni får gärna skriva en liten kommentar*L*

Mina funderingar runt detta med bloggandet, förpliktar att skriva blogg att hålla sig inom "ramarna" . Neutral har jag svårt att förlika mig med . Kan man vara neutral samtidigt engagerad?

Kan man sticka ut med personliga tyckanden eller är det bäst att vara lagom? När ens tänk inte går stick i stäv med allas tänk, är det steg ett för pajkastning?

Fundera på det*L* Så hörs vi i morrn

Tess morgonpigg som vanligt och favvisgrejen....



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards