Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av AnnKristin - 6 februari 2009 21:09

Letar ni efter en Hoffekille så har ni världens tillfälle nu ( Nix pix Batman är inte till salu)

På grund av sent återbud så finns Chefka's Eye Of The Tiger

  regnr s13604/2009 till salu.


Grabben har en mor som blivit Årets lydnadshoffe, inte en gång utan tre år i rad. Det är helt fantastiskt egentligen.LP I LP II LP III SLCh FinLCh SV-04 SUCh Gårdvarens II Innerligt Sinne

Pappan är en helt underbar norsk grabb som varit över till Sverige och gjort en godkänd korning.NV-05 NUCH KORAD P-H Sønn Aicko

Ni kan gå in på   http://www.chefkas.se/kullar_se.htm  för att titta på föräldrarna.


Jag träffade valparna förra helgen och tro det eller ej så är han den grabben som jag gillade allra bäst.

Han har det som önskas just nu av en liten hoffegrabb, bilder kommer imorgon på denna kille.

Jag önskar ju att grabben hamnar i Dalarna förståss........Håller tummarna...








Av AnnKristin - 6 februari 2009 17:38

Jag vill tacka för de bra grejerna när jag tog mitt förnuft tillfånga och avsade mig styrelseplatsen i G-F BK *S* Ni visste vad jag behövde...

Jag önskar nya styrelsen lycka till!!

Det har varit kul att få vara med och bygga upp en klubb från start , jag tycker vi har en bra klubb med bra aktiviteter , bra klubbhus , MH & MT bana. Nu ska jag vara med och bara njuta av allt...



Av AnnKristin - 6 februari 2009 13:00

Idag märks det att Akki är lite less på mitt soffliggande, jag är också less. Imorgon måste jag vara pigg eftersom jag ämnar vara med på kurs på klubben för utställningsansvariga.

 Jag har redan fått den utbildningen men känner starkt för en uppdatering. Det ska bli trevligt. Jag måste bara tukta huvudvärken, sen så........

Idag får vi mer snö iallafall ...... Hörs lite senare

Kolla in blicken på gamla damen, visst är hon söt*L*?


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards