Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av AnnKristin - 8 februari 2009 17:19

Vi har just avslutat kursen "Att arrangera utställning". Margareta Carlsson "Meta" är en suveränt duktig kvinna, hon kan verkligen konsten att göra det krångliga enkelt.

Hade man henne bakom ryggen så kunde man nog drista sig till att fixa en relativt stor utställning, det fixar hon plättlätt jag lovar.

Lena har fixat supergod mat och fika, vi fick till och med hembakat matbröd!!!! Suveränt .

Vi hade grupparbete och vår grupp hade Danne som var suverän på att förklara på tavlan (bilden) Mycket skratt och trevligt var det.

Nu är förkylningen bortblåst. Jag blir lite förbannad på mig själv när jag "ojat" mig för en j-a förkylning. Det finns folk som svälter ihjäl, blir pryglade och misshandlade, det finns barn som utsätts för grova övergrepp, det finns djur som far illa och allt annat som bara är.... för mycket.

Nej påminn mig kära vänner om Mr Prosit hälsar på att jag lär sluta känna efter som en karl och sluta pjåka mig

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards