Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av AnnKristin - 14 februari 2009 21:31

ridbyxor(?) Det var ju trots allt något år sedan jag jag bar ett sådant tajt plagg*S*

Jag sitter säkert inte kvar i sadeln om inte mina skinnskodda kommer på. Jag känner nämligen för att visa mig på styva linan och ta en ridtur tillsammans med min dotter nästa helg, hon har en del häst hemma på gården. Jag ser fram emot detta med skräckblandad förtjusning, överlever jag kommer rapport. Hoppas bara inte ränderna gått ur utan att jag känner mig bekväm i den sitsen*S*

Idag har jag spenderat den mesta tiden på klubben och tränat hund i det vackra vädret. Vi var ett litet gäng som mötte upp och tränade lite, fikade lite och tränade igen.

Det jag kan önska av Assi är att hon skulle kunna vara lite snabbare men det kommer väl. snabba lägganden håller vi på med inomhus så det ska fixa sig. Märkte när jag plockade fram klickern idag så har jag nog använt den en hel del förut, hon gick igång mer på detta.

Jag får jobba lite hårdare för att få det jag önskar av den damen, Tess däremot där har jag mycket gratis hela tiden. 

Efter träningen for vi till Pön Kun ( den lokala Tairestaurangen) och intog kombinerad Lunch/ middag.... Sicken lyckad alla hjärtans dag...

Hörs

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards