Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av AnnKristin - 10 augusti 2012 20:32

Tur att jag lovat mig själv och förstått att det här med livet är inte så förbannat allvarligt, ingen överlever det så ta det med ro. Det innebär kanske att jag får ta foten och klämma igen dörrfan till garderoben men vad gör väl det när jag och hundarna mår bra och har kul.

På måndagen var vi till klubben en vända och busade lite

Dezz busade runt med Stefan , han busade runt med Bobban också men glömde fota , hur kunde jag en styggelse förståss. Dezz hade kanonkul och Stefan med

                   

Efter buset for vi upp till Kvarna så de som önskade fick blöta sig

               


I tisdags var vi till Insjön och spårade med Goa Kerstin, Erik , Harry, Berra och Blaise. Det är så trevligt och man mår så gott av att umgås med goa vänner och fika i skogen.

Blaise är kanonduktig

     

Onsdagen verkade försvinna helt men däremot så kom Goa Gunilla, Pentti,Liam,  Erozz, Sally och Elda på torsdagen så vi fixade gräset på klubben. Liam körde gräsklipparn hela plan , pentti röjde o Micke tog lilla gräsklipparn . Jag och Gunilla lyxade till det och fotade hundarna

                                   

Idag så följde Bobban med ensam till jobbet och på en åktur till stan för inköp av halsband , koppel och lite mer smått och gott. Imorgon är det jobb sen  följer några spännande dagar som jag ser fram emot och jag tänker inte ta tu med garderoben ;)

Ha det så gott mina vänner


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards