Anziehend's Hovawart

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av AnnKristin - 15 augusti 2012 13:51

Passar på att uppdatera lite .....

Blaise har varit på sin första fjällvandring med kerstin & Erik & sina Colliepojkar. Det är så kanonmysigt och hon är så självklar, växer i kostymen snabbt som attan . Hon blir resvan den tjejen, jag hörde det ryktas om en ny härlig resa snart för hela familjen .

     

Jag och Maria har också rest , vi har varit till Polen..... Jag kom ihåg förra gången vi var till Polen för att para Akki hur lång resa det var mellan Nynäshamn och Gdansk men vi på det igen med en lunch i Polen med trevligt och kärt sällskap.

"Dezz " Desiree Aldeon och "Eldas" Dalila Aldeons halvsyskon Fatima och Fantasy får vi välkomna till Sverige även Flash får vi välkomna till Norge.

Vi är förståss superglada över att vi fått dessa tikar till Sverige . Detta har varit bestämt från det att vi köpte in Elda och Dezz och nu är vi i hamn än en gång. De klarade båtresan och den långa bilresan ypperligt . Flash sov med mig hela natten på båten och Fantasy med Maria, Fatima har en sån jättepäls så hon föredrog golvet då men inatt har hon sovit mellan mig och Micke tillsammans med Dezz ... härligt ..

Vilka härliga hundar

Dessa bilder som ni nu först får se har Pavel tagit i Slovakien. Jag vågade inte sätta ut dem förrän hon kommit hem och jag visste att vi var i hamn...

           

hav o hav visst är det mysigt också men lite jobbigt när man väntar på något

 

Fördriva tiden är något vi kan

 

Äntligen framme , familjen har kört från Slovakien till Gdansk , vilka härligt underbara människor det finns i vår värld. Vi hann både med restaurang och stranden innan vi var tvungna att ta båten igen . Djamila syster till Dezz och Elda var med och det var så trevligt att träffa henne.

                           

På båten hem skötte sig valparna exemplariskt

             

Sen kom vi hem till Maria där Blaise och två valpar väntade , gick superbra

                                                             

Nu ska vi ta det lugnt och bara lära känna varann

Puss o hej leverpastej



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Anziehends


Ovido - Quiz & Flashcards